آموزش الکترونیک
1398/8/22 چهارشنبه
ویژه دانشجویان شاهد وایثارگر.

.

به اطلاع کلیه دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌رساند، چهارمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه دانشجویان شاهد و ایثارگر و با مشارکت وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در اسفند ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.
فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات واجدین شرایط در دانشگاه تهران از ۲۰ آبان آغاز و تا ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.
دانشجویان شاهد و ایثارگر متقاضی برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در این جشنواره و دریافت تقاضانامه ثبت‌نام لازم است به سامانه اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به نشانی http://shahed.ut.ac.ir یا دفاتر شاهد و ایثارگر مستقر در پردیس و دانشکده‌ها مراجعه کنند.
تأکید می‌شود، با عنایت به محدودیت برنامه زمانی تنظیم شده، تاریخ مذکور قطعی و غیرقابل تمدید بوده و به فرم‌ها و مدارکی که پس از مهلت مقرر ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
چهارمین جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد و مراسم تقدیر از برگزیدگان کشوری در اسفندماه سال جاری و در آستانه روز بزرگداشت شهدا برگزار و از منتخبین با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر