اخبار
1402/2/6 چهارشنبه
پیوند علم و صنعت در دانشگاه پیام نور مرکز تیران
پیوند علم و صنعت در دانشگاه پیام نور مرکز تیران

.

به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان تیران، ریاست و برخی از همکاران پیام نور این مرکز از شهرک‌ صنعتی شهرستان تیران و کرون بازدید کردند. 
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت فرمانداری شهرستان، بازدید یک روزه از کارخانه بهین فرآور نگین اسپادانا  با حضور ریاست دانشگاه به عمل آمد.  
در جریان این بازدید، دکتر علی محمدی کیا فرماندار شهرستان، با معرفی دانشگاه پیام نور مرکز تیران به عنوان یک مرکز علمی پویا و توانمند، خواستار تعامل صنایع شهرستان با دانشگاه پیام نور برای ارتقای بهره‌وری و حرکت به سوی فعالیت های دانش بنیان شد.
 ◀️دکتر ایرج پور ضمن عرض خدا قوت به مسئولین و کارکنان این کارخانه و تقدیر از نگاه علم محور فرماندار محترم، توسعه‌ی ارتباط دانشگاه با صنعت را بسیار مهم دانست و افزود: دانشکده فنی این مرکز و ظرفیتهای چشمگیر علمی دانشگاه های پیام نور استان اصفهان جهت همراهی، تعامل و رفع مشکلات فنی و تحقیقاتی به ویژه مشاوره دربخش های نرم افزاری آماده هرگونه همکاری است. 
همچنین این دانشگاه آمادگی برگزاری دوره های آموزشهای آزاد برای کارکنان صنایع مختلف برای ارتقای توانمندی ها و فراگیری علوم و فنون نوین روز را در زمینه های مختلف دارد. در پایان پس از بازدید از کارخانه دانش بنیان بهین فرآور نگین اسپادانا که در قالب طرحی ابتکاری امکان استحصال بالاترین خلوص از مس را در کشور یافته است، از مدیرعامل و مهندسان این کارخانه برای بازدید از دانشگاه و آزمایشگاه های آن برای تعاملات دوجانبه دعوت به عمل آورد.
فايل هاي مربوطه :
q2.jpg113.558 KB

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر